Jak kupować?

Zdecydowałeś się na skorzystanie z naszej oferty? Dobra decyzja! Teraz zobacz, jak dokonać zakupu i jakie prawa Ci przysługują.

Złożenie zamówienia
Nasz sklep internetowy otwarty jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu! Przejrzyj ofertę naszego Sklepu, wypełnij kompletny formularz zamówienia i prześlij do nas! Po złożeniu zamówienia otrzymasz automatyczne potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z danymi przelewowymi. Zamówienia można składać również mailem, telefonicznie lub osobiście w czasie godzin pracy sklepu.

Płatność
Możesz wybrać rodzaj płatności:

  • za pobraniem (tylko przy wyborze Poczty Polskie i firmy Fedex)
  • płatność online,
  • przelew na rachunek bankowy nr 76 1240 1330 1111 0010 2390 0733 (bank PKO SA)
  • gotówką przy odbiorze osobistym.

Realizacja zamówienia rozpocznie się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy lub od chwili złożenia zamówienia w przypadku wyboru opcji płatności za pobraniem.

Dla każdej płatności wystawiamy paragony lub faktury.

Dostawa
Odbiór osobisty w sklepie w Chorzowie – bezpłatny

Przesyłki
OperatorRodzaj przesyłkiCena przy
płatności online
lub przelewem
Cena przy
płatności przy
odbiorze
Poczta PolskaPaczka 2417zł21 zł
Kurier GLSOd 18 zł,
zależnie od wielkości przesyłki
FEDEX23zł29zł

Dostawa odbywa się w terminie wskazanym na stronie produktu (w przypadku płatności online lub przelewem należy doliczyć 1-2 dni robocze na zaksięgowanie płatności), najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych.

W zależności od ciężaru i gabarytu przesyłki wybierana jest najkorzystniejsza opcja, a zarazem cena dostawy.

Odstąpienie od umowy
W przypadku zawarcia umowy na odległość zgodnie z uprawnieniami konsumenta masz prawo pisemnego odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w ciągu 10 dni od wydania przedmiotu zakupu. W tym przypadku przyjmujemy towar z powrotem, jeśli będzie kompletny, nieuszkodzony i nie będzie nosił śladów używania. Odeślij towar wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu na własny koszt, a my zwrócimy Ci go przelewem w 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki.

Zasady reklamacji
Oprócz prawa do odstąpienia możesz również zgłosić reklamację produktu na podstawie jego gwarancji. Okres gwarancji wskazany jest na stronie produktu. Możesz skorzystać z naszego pośrednictwa lub od razu zgłosić reklamację do autoryzowanego serwisu. Od ustalenia niezgodności z towarem masz dwa miesiące na zgłoszenie reklamacji.

Chcesz wiedzieć więcej? Zapoznaj się z Regulaminem sklepu